До вашої уваги:
✽ Складання плану дипломної (магістерської, ліцензіатської) роботи для польського навчального закладу
✽ Звичайне або термінове виконання унікальної дипломної (магістерської, ліцензіатської) роботи польською мовою
✽ Коректура помилок у працях, виконаних польською мовою вами самостійно
✽ Переклад виконаних вами дипломних, магістерських, бакалаврських та інших робіт польською мовою
✽ Підвищення унікальності (рерайт, перефразування) ваших текстів, виконаних польською мовою
✽ Виконання в обумовлений із замовником термін
✽ Безкоштовні доробки*, супровід, консультування
✽ Також виконуємо дипломні, бакалаврські, магістерські та інші роботи українською, словацькою мовами для вузів України, Словаччини
Вартість послуг
Готовність майбутніх фахівців до дипломного проектування
В науці та практиці значну увагу приділяють розробленню
основ наукових досліджень і формальним аспектам виконання та нормативам
оформлення дипломних проектів. Водночас не дістали систематичного й
обґрунтованого висвітлення такі питання, як конкретизація функцій дипломного
проектування у структурі професійної готовності фахівців. У дипломному
проекті практично втілено ті знання і навички, які студенти отримали
на теоретичних і практичних заняттях зі всіх профільних навчальних дисциплін
і у процесі роботи при проходженні практики в різних організаціях і
на різних підприємствах. Формування готовності до професійної діяльності
та процес дипломного проектування - два тісно пов'язані процеси: як
за змістом, так і за компонентами.
В основі ключового поняття "готовність до професійної діяльності"
лежать вимоги компетентнісного підходу, а процес дипломного проектування
як засіб формування такої готовності доцільно будувати на засадах інтеграції
усіх складових дипломного проектування.
Термін "готовність майбутніх фахівців до дипломного проектування"
можна уточнити як інтегративну якість, що відображає здатність особистості
під керівництвом викладача організувати власну науково-дослідну діяльність
у процесі навчання. Діяльність ця складається з таких компонентів: творчі
можливості, компетентність, оволодіння технологією наукового дослідження
та викладу і захисту результатів наукового дослідження.
Організування науково-дослідної роботи студентів як педагогічну проблему
розглядали у різних аспектах: від етапу зародження, визначення ролі
й функцій у навчальному процесі, вимог до наукової діяльності студентів,
форм і засобів стимулювання їхньої наукової творчості до періоду формування
дослідницьких умінь майбутнього фахівця; органічного поєднання теорії
та практики; уведення нових курсів, спрямованих на підвищення якості
дипломного проектування; вивчення й аналізу досвіду. Обов'язковою є
інтеграція змісту підготовки студентів до проведення наукових досліджень
зі змістом загальної підготовки і видів практик, оскільки в них закладені
основи для формування професійної готовності.
У практиці різних вищих навчальних закладів дипломне проектування недостатньо
зорієнтоване на систему формування готовності до професійної діяльності.
Основними причинами такого стану є брак єдиної концепції дипломного
проектування студентів у вищих навчальних закладах; недостатня спрямованість
змісту, методів і форм на творчий характер дипломного проектування;
недостатня увага до узагальнюючого та підсумкового етапів професійної
підготовки; суттєвий вплив на результативність дипломного проектування
суб'єктивних чинників (особистість керівника, студента, умови конкретного
ВНЗ тощо); незначний обсяг часу, відведеного на опанування теорії та
методики організування науково-педагогічних досліджень; неузгодженість
між структурними компонентами системи науково-дослідної підготовки студентів
і неефективність засобів стимулювання їхньої наукової діяльності.
Готовність студента до професійної діяльності успішно формується у процесі
дипломного проектування, якщо буде розроблене навчально-методичне забезпечення
дипломного проектування з професії і відповідна методика його застосування.
В науці теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності
до професійної діяльності майбутніх фахівців у процесі дипломного проектування:
виділення та розроблення компонентів готовності до професійної діяльності
майбутнього фахівця на основі компетентнісного підходу; виокремлення
складових дипломного проектування майбутніх фахівців на основі інтегративного
підходу та їхньої інтеграції; забезпечення взаємодії компонентів професійної
готовності та складових дипломного проектування з урахуванням впливу
на результативність дипломного проектування суб'єктивних чинників.
Орієнтація на компоненти готовності майбутнього фахівця до професійної
діяльності є основою для структурування процесу дипломного проектування
і виділення відповідних складових дипломного проектування: мотиваційної,
цільової, змістової, діяльнісної, аксіологічної, організаційної, креативної
та результативної. Мотиваційна складова забезпечує професійну мотивацію
фахівця, формується загалом у процесі всього періоду навчання та цілеспрямовано
- під час переддипломної практики. Цільова складова забезпечує цілепокладання
у професійній діяльності, визначає мету та завдання дипломного проектування.
Змістова складова формує професійні знання, пов'язана з тематикою дипломного
проектування та відбором змісту дипломної роботи. Діяльнісна складова
формує професійні уміння та навички, містить загальні вимоги до дипломного
проектування, а також визначає структуру й етапи дипломного проектування.
Аксіологічна складова забезпечує формування професійних цінностей, зорієнтована
та загальнолюдські, національні та культурно-мистецькі цінності в контексті
професії. Організаційна складова містить поняття самоорганізації й управління
іншими у професійній діяльності, виконує двояку функцію: організування
дипломного проектування керівником проекту та самостійну роботу студента.
Креативна складова забезпечує творчий розвиток особистості, передбачає
науково-дослідну роботу студента, а також творчу співпрацю дипломника
та керівника проекту. Результативна складова дає змогу передбачати зовнішнє
оцінювання та самооцінку професійної діяльності, на етапі дипломного
проектування містить оцінку та самооцінку, а також корегує результатів
дипломного проектування
Процес інтеграції складових дипломного проектування забезпечується низкою
послідовних кроків, а саме: мотиваційна складова є первинним елементом
дипломного проектування. В процесі формування у неї включається органічно
цільова складова. Інтегративне поєднання змістової та діяльнісної складових
ґрунтується на основі єдності професійних знань, умінь та навичок майбутнього
фахівця. Аксіологічна складова інтегрується у вмотивовану, цілеспрямовану
знаннєво-діяльнісну і доповнює її особистісним смислом. Організаційна
складова переводить теоретично обґрунтовані знання та дії у практичну
площину, а креативна - забезпечує можливості творчого розвитку і не
допускає зведення дій до формалізму. Цілісність об'єднання складових
дипломного проектування завершає результативна.
Модель дипломного проектування як процес формування готовності майбутніх
фахівців до професійної діяльності основана на базових положеннях, які
лягли в основу її розроблення та впровадження, що передбачає визначення
оптимального внеску кожної складової дипломного проектування у сформованість
відповідного компонента готовності до професійної діяльності. Вона також
спрямована на підвищення ролі реального внеску кожної складової дипломного
проектування у відповідний компонент готовності до професійної діяльності.
У процесі дипломного проектування моделюється реальна професійна діяльність
шляхом попарної взаємодії компонентів готовності до професійної діяльності
та відповідних складових дипломного проектування.
Методика формування готовності до дипломного проектування визначається
специфікою спеціальності, науковими та галузевими традиціями тощо. Етапи
методики формування готовності до професійної діяльності в процесі дипломного
проектування, що основані на теоретично обґрунтованих педагогічних умовах,
корелюють з традиційно визначеними етапами дипломного проектування,
однак розширюють їх, уточнюють і акцентують професійну значущість.
В науці розроблено критерії сформованості компонентів готовності до
професійної діяльності майбутнього фахівця, та відповідно до цих критеріїв
конкретизовано рівні готовності до професійної діяльності студентів
під час дипломного проектування.
Студентам на етапі виконання дипломного проекту необхідні загальні і
спеціальні курси щодо науково-дослідної діяльності та дипломного проектування.
Рівень якості дипломного проектування значно залежить від рівня навчально-методичного
забезпечення теоретичних дисциплін і практик, а також від професійної
спрямованості їхнього змісту.
Водночас виконане дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми і не
претендує на її всебічне розкриття. До дальших напрямів досліджень можна
віднести проблему підготовки майбутніх фахівців до дипломного проектування
у контексті неперервної освіти та спеціальну підготовку до керівництва
дипломними проектами.
Вартість наших послуг